Новини
 
                                                  
 
          
18.06.2019 року                                                       
                
Спрощено процедуру зміни методу автентифікації пацієнта в електронній системі E-Health
Національна служба здоров'я України інформує, що процедуру зміни методу автентифікації пацієнта в електронній системі E-Health спрощено. Мова йде про автентифікацію, що відбувається при підписанні декларації з сімейним лікарем.
Як пояснюють в НСЗУ, декларація про вибір лікаря - це важливий документ, що підтверджує вільний вибір пацієнта та його бажання отримувати послуги первинної медичної допомоги саме в цього лікаря.
Щоб пацієнт міг подати, а лікар - належним чином оформити - декларацію, особу пацієнта потрібно підтвердити (автентифікувати).
Це можна робити двома способами (методами автентифікації):
- за номером телефону (онлайн-метод автентифікації);
- за документами (офлайн-метод автентифікації).
При виборі методу автентифікації за номером телефону в декларації в електронній системі охорони здоров'я робиться відповідна позначка, а в декларації вказується номер мобільного телефону пацієнта.
Саме на цей номер приходить смс з кодом для підтвердження того, що телефон належить особі, котра підписує декларацію.
Саме цей номер буде використовуватись для отримання повідомлення з номером та кодом підтвердження електронного рецепту на лікарські засоби за програмою “Доступні ліки”.
Але іноді виникають ситуації, коли пацієнту потрібно змінити номер телефону в електронній системі охорони здоров'я, вказаний при поданні декларації. І тоді алгоритм дій повинен бути такий:
- потрібно звернутися до НСЗУ з запитом на зміну методу автентифікації - відтепер це можна зробити за спрощеною процедурою - через онлайн- форму на сайті НСЗУ (розділ Громадянам, підрозділ Користувачам ЕСОЗ);
- за поданим запитом пацієнта Національною службою здоров'я України скидається позначення методу автентифікації в електронній системі охорони здоров'я. Тобто з'являється можливість оновити номер телефону пацієнта.
- для цього протягом декількох днів після подання запиту та за потреби пацієнт може прийти на прийом до свого лікаря та подати нову декларацію з внесенням актуального номеру телефону пацієнта.
Також за інформацією щодо зміни методу автентифікації або припинення дії декларації можна звернутися до контакт-центру НСЗУ за коротким номером 1677.
 
 © Чемеровецька районна державна адміністрація, 2007-2019