Новини
 
                                                  
 
             
23.09.2020 року                                                             
          
На обласній колегії обговорили питання розвитку мережі закладів охорони здоров'я області та стан виконання Програми “Велике будівництво”
    22 вересня у відеоселектроному режимі відбулося засідання колегії облдержадміністрації, яке провів голова ОДА Дмитро Габінет. Участь в ньому також взяли заступник голови Чемеровецької райдержадміністрації Олег Чайковський, заступник голови Чемеровецької районної ради Лариса Лук'янова, голова Чемеровецької селищної ради Олександр Собань, заступник голови Гуківської сільської ради Людмила Дума. 
   Першим питанням порядку денного засідання стало обговорення розвитку мережі закладів охорони здоров'я області. Доповідачем був директор Департаменту охорони здоров'я Олександр Худенко.
     Основні тези доповіді:
   - Мережу закладів первинної медичної допомоги в області представлено 32 центрами первинної медико-санітарної допомоги (ПМСД), з них 20 районних, 6 міських, 5 селищних, 1 сільський. Структурними підрозділами всіх центрів ПМСД є 248 амбулаторій загальної практики/сімейної медицини, з них 155 функціонують у сільській місцевості. Вже три роки поспіль вони фінансуються через НСЗУ.
   - У рамках програми “Медична реформа для сільської місцевості” здійснюється будівництво нових амбулаторій. З кінця 2018 року розпочато будівництво 30 амбулаторій, за цей час введено в експлуатацію 21, з них у поточному році - 9: у селах Війтівці Волочиського, Зяньківці Деражнянського, Чернелівка Красилівського, Глібів Новоушицького, Велика Березна Полонського, Корчик, Судилків Шепетівського, Гвардійське Хмельницького, Перегінка Ярмолинецького районів.
  - Завершено будівельні роботи у 7 амбулаторіях (Дунаєвецький, Ізяславський, Полонський, Старокостянтинівський, Хмельницький, Чемеровецький райони) та проводяться внутрішні роботи - у 2 (Чемеровецький та Славутський райони).
  - Декларації з лікарями уклали 1 056 861 мешканець або 84,5% населення області. Найбільше - з обслуговування дітей, найменше - населення у віці 18-39 років, у тому числі із сімейними лікарями - 785 662, лікарями терапевтами - 140 273 та педіатрами - 130 926. Якщо в обласному центрі цей показник 93,7%, то у Летичівському районі 69,5, Кам'янець-Подільському - 73,1, Хмельницькому та Чемеровецькому - 73,9, Старосинявському - 77,3, Ізяславському - 78,2 відсотка.
  - Важливим питанням є оптимізація мережі фельдшерсько-акушерських пунктів, яких у структурі амбулаторій функціонує 767 або 14,3 на 10 тис. сільського населення. Більше 19 цей показник у Красилівському, Новоушицькому, Теофіпольському районах, 18 - Волочиському та Ярмолинецькому.Найнижчі показники уВіньковецькому (9,6) та Хмельницькому (10,6) районах. Утримання фельдшерсько-акушерських пунктів понад норматив має проводитися за кошти місцевих громад.
   - Усього в області функціонує 92 ЗОЗ, з них 38 - вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги: це 7 Хмельницьких та 4 Кам'янець-Подільських міських закладів, спеціалізована медико-санітарна частина (далі - СМСЧ) м. Нетішин, 20 центральних районних лікарень (далі - ЦРЛ), 4 районні лікарні (далі - РЛ) - Староушицька та Орининська Кам'янець-Подільського, Чорноострівська Хмельницького, Грицівська Шепетівського районів, Полонський клініко-діагностичний центр та Шепетівська вузлова лікарня. Триває процес ліквідації Полонського клініко-діагностичного центру.
  - Розпорядженням Кабінету Міністрів України затверджено перелік опорних ЗОЗ у госпітальних округах на період до 2023 року. В області це 10 опорних лікарень: багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування (далі - БЛІЛ) ІІ рівня - КНП “Хмельницька обласна лікарня” Хмельницької обласної ради та 9 БЛІЛ І рівня (2 міських та 7 ЦРЛ). Ще 2 заклади (КНП НМР “СМСЧ м. Нетішин” та КП “Хмельницька міська дитяча лікарня”) визнано такими, функціональні спроможності яких може бути підвищено до БЛІЛ.
  - Проводиться робота з реалізації пілотного проєкту щодо осучаснення приймальних відділень опорних лікарень.На початок року функціонувало 27 обласних ЗОЗ, з них 18 закладів з надання третинної (високоспеціалізованої) та частково вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги. Решта мають специфічні функції і фінансуються за кошти медичної субвенції або обласного бюджету - це обласні центр громадського здоров'я, медико-соціальна експертна комісія, бюро судово-медичної експертизи, база спеціального медичного постачання, 4дитячих санаторії, патологоанатомічний центр.
  - Тривають процедури завершення реорганізації шляхомприєднання Яблунівського обласного закладу з надання психіатричної допомоги до Хмельницького обласного закладу з надання психіатричної допомоги у статусі 2 відділень, у тому числі 70 психіатричних та 30 наркологічних;приєднання Славутської обласної туберкульозної лікарні до Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру у статусі відділення;приєднання Кам'янець-Подільської станції переливання крові до Хмельницького обласного центру служби крові у статусі відділення;ліквідації Хмельницького обласного наркологічного диспансеру;перетворення (автономізації) Голозубинецької обласної протитуберкульозної лікарні з подальшим приєднанням до Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру.
  - Третинний рівень надання медичної допомоги в області представлятимуть 14 ЗОЗ: обласні - лікарня, дитяча лікарня, протипухлинний центр, серцево-судинний центр, заклад з надання психіатричної допомоги, медичний центр психічного здоров'я, госпіталь ветеранів війни, протитуберкульозний диспансер, шкірно-венерологічний диспансер, центр профілактики та боротьби зі СНІДом, стоматологічна поліклініка, центр служби крові, спеціалізований будинок дитини, центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
   - Загалом в області функціонують 52 ЗОЗ вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, 32 з яких є госпітальними (стаціонарними) закладами - 20 ЦРЛ, Хмельницькі міські - лікарня, дитяча лікарня, інфекційна лікарня, перинатальний центр; Кам'янець-Подільські міські - лікарня і перинатальний центр, СМСЧ м.Нетішин, Шепетівська вузлова лікарня, Хмельницька обласна лікарня, Хмельницька обласна дитяча лікарня, Чорноострівська і Грицівська РЛ. Двадцять вісім з цих закладів є багатопрофільними, за винятком 2 перинатальних центрів (Хмельницького та Кам'янець-Подільського), Хмельницької інфекційної лікарні та Грицівської РЛ (функціонує лише терапевтичне відділення).
   - 96 надавачів медичних послуг області заключили 111 договорів з НСЗУ, з них 80 комунальних ЗОЗ (усі підлягаючі), 6 приватних та 10 ФОП. За контрактами з НСЗУ укладено 383 пакети на загальну суму майже 2,2 млрд гривень.
    - Максимальну кількість пакетів контрактовано по Хмельницькій обласній лікарні та СМСЧ м. Нетішин (14), по 13 - у Шепетівській, Старокостянтинівській, Дунаєвецькій, Городоцькій ЦРЛ. Сума передбачених коштів за контрактом на заклад коливається від майже 221,0 млн грн для Хмельницької обласної лікарні (увійшла в ТОП-5 по Україні) до 600,0 тис. грн для Орининської та Староушицької районних лікарень.
   - Також ЗОЗ уклали договори про медичне обслуговування населення області за програмою медичних гарантій щодо надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом. Це обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, 42 заклади, які організували 55 мобільних бригад, 3 стаціонарні заклади І хвилі (інфекційна лікарня, Дунаєвецька і Славутська ЦРЛ) та 3 лікарні, які працювали у квітні (Шепетівська, Хмельницька та Чемеровецька ЦРЛ).
   - Орієнтовний загальний дефіцит по ЗОЗ області, що підписали договори з НСЗУ, з урахуванням коштів місцевих програм розвитку та підтримки на 9 місяців 2020 року, становив майже 264,0 млн грн. Найбільш проблемними стали 9 закладів, що надають третинну високоспеціалізовану допомогу - комунальні некомерційні підприємства Хмельницької обласної ради (далі - КНП ХОР), які мали загальний дефіцит коштів у сумі 138,6 млн гривень. Це обласні центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (31,3 млн грн), заклад з надання психіатричної допомоги (29,6), протитуберкульозний диспансер (25,3), дитяча лікарня (17,1), госпіталь ветеранів війни (9), стоматологічна поліклініка (7,8), центр СНІДу (3,4), дерматовенерологічний центр (2,2), медичний центр психічного здоров'я (1,1).
   - ЗОЗ, які за фінансування НСЗУ мають дефіцит коштів, мали можливість укласти угоди про перехідне фінансове забезпечення. Усі такі заклади надали необхідні документи до НСЗУ і очікують підписання договорів. За умови додаткового перехідного фінансування залишиться дефіцит по обласному закладу з надання психіатричної допомоги у сумі 15,7 млн грн, госпіталю ветеранів війни - 7,4, протитуберкульозному диспансеру - 2,3, обласній дитячій лікарні - 2,0 млн. гривень.
   - За кошти медичної субвенції з державного бюджету отримуються КНП ХОР - обласний центр служби крові, спеціалізований будинок дитини, обласна медико-соціальна експертна комісія, бюро судово-медичної експертизи, патологоанатомічний центр.
   - Рішенням сесії обласної ради передбачено додаткові кошти для обласних закладів, які фінансуються з обласного бюджету, що забезпечить їх функціонування до кінця поточного року: Голозубинецькій обласній тублікарні (5 383,0 тис грн), обласним дитячим спеціалізованим санаторіям - “Світанок” с. Маліївці (3 959,1), Великожванчицькому пульмонологічному (3493,47), Кам'янець-Подільському - (1677,43), Староушицькому “Дністер” (7487,0 тис. грн).
    - Відповідно до фінансових реалій у ЗОЗ області вживаються заходи щодо оптимізації їх структури та штату.
    - Серед проблем галузі охорони здоров'я області гострою є кадрова, яка полягає з одного боку, у проведенні оптимізації штату закладів у відповідність із фактичним обсягом фінансування, а з іншого - у наявному дефіциті кадрів через низький рівень оплати їх праці.
   - Жодним джерелом не передбачено фінансування консультативних бригад невідкладної допомоги та інтенсивної терапії, які функціонують на базі обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (для дорослих) та обласної дитячої лікарні (для дітей і новонароджених). Зокрема, у 2019 році для надання допомоги дітям здійснено 984 виїзди, дорослим - 650. Витрати на утримання бригад обласної дитячої лікарні за 2019 рік становили 4,3 млн грн та бригад обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф - 3,2 млн гривень.
   - Не відповідають потребам населення умови для надання паліативної, хоспісної допомоги та медичної реабілітації на всіх рівнях надання медичної допомоги.
   - Для сільських ЗОЗ актуальні питання нестабільної роботи Інтернет-провайдерів в окремих районах, якості доріг і постійного автобусного сполучення сіл з райцентрами та сільськими лікарськими амбулаторіями.
   - Стратегічним питанням для області є створення обласного серцево-судинного центру, регіонального перинатального центру ІІ рівня на базі Шепетівської ЦРЛ та повнопрофільної обласної дитячої лікарні шляхом реконструкції та добудови корпусів.
    В свою чергу, Дмитро Габінет акцентував увагу учасників засідання на неприпустимості ситуації, що склалася в області з окремими закладами первинки, а саме амбулаторіями загальної практики сімейної медицини, що були збудовані в рамках програми “Доступна медицина”. Незважаючи на те, що вони були здані і повністю готові до роботи, органи місцевого самоврядування досі не взяли їх на баланс, а отже фактично блокують роботу закладів. І якщо в окремих амбулаторіях були виявлені певні недоліки у виконанні будівельних робіт, які мають бути усунуті підрядником, то в інших жодних об'єктивних причин для цього немає.
    У зв'язку з цим голова ОДА доручив профільному заступнику спільно з представниками ДОЗ та головами райдержадміністрацій терміново вжити заходів, аби інформацію про те, що органи місцевого самоврядування та їх голови не виконують своїх обов'язків, донести до місцевих мешканців. За словами Дмитра Габінета, дуже важливо зробити це саме зараз, напередодні виборів до місцевих рад.
    “Це не є агітація “за” чи “проти”. Це просто донесення правдивої інформації. Ми зараз бачили таку ж ситуацію із садочком у Давидківцях. Держава повністю виконала свої зобов'язання, - сказав очільник адміністрації. - А тепер орган місцевого самоврядування відмовляється брати об'єкт на баланс та експлуатувати його. Хоча, я більш ніж впевнений, що в своїй піар-кампанії перед виборами такі керівники активно будуть використовувати ці об'єкти. Саме тому наше завдання донести правдиву інформацію про реальний стан справ до усіх мешканців, аби обираючи своїх депутатів та голів рад, вони могли її врахувати.”
    Підсумовуючи обговорення Дмитро Габінет наголосив, що медицина зараз є однією із пріоритетних галузей. За його словами, пандемія COVID-19 оголила ті проблеми, що вже давно існували в цій сфері. Перехід закладів з 1 квітня на пряме фінансування з НСЗУ дозволив їм напряму укладати договори на пакети надання медичних послуг та отримувати за це кошти. Разом з тим, стало зрозуміло, що у цій реформі є певні прорахунки, через що з'явилася потреба у перехідному фінансуванні.
     “Зараз потрібно сконцентрувати наші зусилля, щоб прорахувати усі ці недоліки, донести свою позицію до Міністерства охорони здоров'я та виправити їх. Також ми повинні зробити все, щоб оптимізувати мережу. Я розумію, що це часто є непопулярно, бо закриття - це не те, що сприймається населенням позитивно, - сказав голова ОДА. - Але маємо розуміти і те, що треба підходити до розвитку медичної мережі з позиції менеджера. Тобто очільник закладу має розуміти, що у майбутньому заклад буде заробляти на медичних послугах, а тому вони повинні надаватися якісно і цих послуг має бути якомога більше. Наше завдання як представників органів місцевого самоврядування і органів влади місцях - забезпечити ці лікарні усім необхідним, аби вони могли ефективно працювати.”
     Директор Департаменту розвитку громад, будівництва та житлово-комунального господарства ОДА Віра Бригадир проінформувала учасників колегії про стан виконання Програми Президента України “Велике будівництво” в області.
   Вона зазначила, що у рамках Програми Президента України “Велике будівництво” у Хмельницькій області у 2020 році реалізується 25 проєктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту шкіл, дитячих садочків, об'єктів спортивної інфраструктури та приймальних відділень опорних лікарень з обсягом фінансування 244,9 млн грн (державний бюджет - 213,2 млн грн, місцеві бюджети - 31,7 млн грн).
   - на реалізацію проєктів будівництва та реконструкції 6-ти шкіл передбачено 87,4 млн грн, у тому числі 66,5 млн грн коштів державного фонду регіонального розвитку (ДФРР), 19,5 млн грн місцевих бюджетів та 1,4 млн грн субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
   - два садочки - 32,3 млн грн, у тому числі 29,1 млн грн коштів ДФРР та 3,2 млн грн місцевих бюджетів;
   - сім об'єктів спортивної інфраструктури - 45,2 млн грн, у тому числі на 3 стадіони 36,24 млн грн коштів ДФРР та 4,72 млн грн місцевих бюджетів; на 4 мультифункціональні майданчики - 4,2 млн грн виключно з місцевих бюджетів.
На 16 вересня 2020 року стан реалізації проектів є таким:
1.    ЗОШ у селищі Сатанів: передбачено 18,0 млн грн коштів ДФРР, з яких профінансовано 16,0 млн грн та освоєно 15,684 млн грн, або 98% від профінансованих коштів. З передбачених 4,543 млн грн місцевого бюджету, профінансовано та освоєно 2,4 млн гривень. Роботи завершено, з 01.09.2020 року навчальний процес здійснюється у новій будівлі.
2.    ЗОШ у с. Залужжя Білогірського району (І черга): передбачено та профінансовано коштів ДФРР 10,0 млн грн, з яких освоєно 7,55 млн грн або 75,5 відсотка. Кошти місцевого бюджету передбачено та профінансовано у повному обсязі (1,111 млн грн, з яких освоєно 0,9 млн грн або 81%). Орієнтовна дата завершення будівельних робіт 01 жовтня 2020 року.
3.    ЗОШ у селищі Закупне Чемеровецького району - передбачено та профінансовано коштів ДФРР 16,551 млн грн, з яких освоєно 6,705 млн грн або 47,3 відсотка. З передбачених коштів з місцевого бюджету в сумі 4,672 млн грн, профінансовано 2,629 млн грн та освоєно 1,893 млн грн або 72 відсотки. Орієнтовна дата завершення будівельних робіт 10 листопада 2020 року.
4.    ЗОШ у с. Жердя Чемеровецького району: передбачено та профінансовано коштів ДФРР 6,812 млн грн, з яких освоєно 3,555 млн грн або 52,2 відсотка. З передбачених коштів місцевого бюджету в сумі 1,06 млн грн профінансовано та освоєно 0,524 млн грн, роботи завершено.
5.    ЗОШ у с. Корчик Шепетівського району (I черга): передбачено та профінансовано коштів ДФРР 15,12 млн грн, з яких освоєно 8,268 млн грн або 54,7 відсотка. З передбачених коштів місцевого бюджету в сумі 1,68 млн грн, профінансовано та освоєно 0,945 млн гривень. З 01 вересня 2020 року навчальний процес здійснюється у новій будівлі школи. Роботи з будівництва спортзалу на завершальному етапі.
6.    ЗОШ у с. Новолабунь Полонського району: передбачено коштів обласного та місцевих бюджетів у сумі 6,5 млн грн, з яких профінансовано та освоєно 1,9 млн гривень. Крім того, на реалізацію проєкту передбачено 1,4 млн грн за рахунок субвенції на соціально-економічний розвиток окремих територій.
7.    Дитячий садочок у с. Давидківці Хмельницького району: передбачено та профінансовано коштів ДФРР 11,851 млн грн, з яких освоєно 11,35 млн грн або 95,8 відсотка. З передбачених коштів місцевого бюджету в сумі 1,317 млн грн профінансовано та освоєно 1,0 млн грн, роботи завершено.
8.    Дитячий садочок у с. Малий Правутин Славутського району: передбачено та профінансовано коштів ДФРР 17,234 млн грн, з яких освоєно 10,645 млн грн, або 61,8 відсотка. З передбачених коштів місцевого бюджету в сумі 2,3 млн грн, профінансовано та освоєно 0,09 млн гривень. Роботи з будівництва спортзалу та їдальні на завершальному етапі.
9.    Стадіон “Товтри” у селищі Чемерівці: передбачено коштів ДФРР 13,88 млн грн, з яких профінансовано 10,288 млн грн та освоєно 6,2 млн грн або 60,3 відсотка. З передбачених коштів місцевого бюджету 2,236 млн грн, профінансовано та освоєно 0,69 млн гривень. Ступінь будівельної готовності становить 83%, будівельні роботи буде завершено до листопада.
10.    Стадіон у селищі Наркевичі: передбачено коштів ДФРР 10,599 млн грн, з яких профінансовано 7,785 млн грн та освоєно 5,932 млн грн або 76,2 відсотка. Із передбачених з місцевого бюджету 1,178 млн грн, профінансовано та освоєно 0,756 млн гривень. Ступінь будівельної готовності становить 78%, будівельні роботи планується завершити до листопада.
11.    Стадіон у м. Кам'янець-Подільський: передбачено коштів ДФРР 11,758 млн грн, з яких профінансовано 4,62 млн грн та освоєно 3,03 млн грн або 65,6 відсотка. З передбачених 1,307 млн грн коштів місцевого бюджету профінансовано та освоєно 0,337 млн гривень. Ступінь будівельної готовності становить 46%, будівельні роботи буде завершено до грудня.
  Також до програми “Велике будівництво” включено завершення реконструкції 4-х мультифункціональних спортивних майданчиків для занять ігровими видами спорту у містах Волочиськ, Красилів, Полонне та селищі Сатанів Городоцького району, де роботи завершено у повному обсязі.
  Крім того, відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів з реконструкції та капітального ремонту приймальних відділень опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 року № 612, на капітальний ремонт (реконструкцію) приймальних відділень опорних лікарень у Хмельницькій області передбачено 80,0 млн гривень.
  На 16 вересня 2020 року здійснено виготовлення, експертизу, затвердження проєктно-кошторисної документації, проведено тендери та укладено договори з підрядними організаціями по всіх 10-ти проєктах.
Кошти субвенції профінансовано в повному обсязі, з яких освоєно 16,2 млн грн, або 20,2 %, у тому числі:
  - КНП «Хмельницька обласна лікарня», передбачено та профінансовано 6,297 млн грн, з яких освоєно 1,545 млн грн, або 24,5% ;
  - КП Кам'янець-Подільська міська лікарня», передбачено та профінансовано 6,626 млн грн, з яких освоєно 1,744 млн грн, або 26,3%;
  - КП «Хмельницька міська лікарня», передбачено та профінансовано 8,787 млн грн, з яких освоєно 2,23 млн грн, або 25,4%;
  - КНП «Волочиська ЦРЛ», передбачено та профінансовано 6,991 млн грн, з яких освоєно 2,207 млн грн, або 31,6%;
  - КНП «Красилівська ЦРЛ», передбачено та профінансовано 9,207 млн грн, з яких освоєно 2,498 млн грн, або 27,1%;
  - КП «Славутська ЦРЛ ім. Ф.М.Михайлова», передбачено та профінансовано 9,573 млн грн, з яких освоєно 2,804 млн грн, або 29,3%;
  - КНП «Шепетівська ЦРЛ», передбачено та профінансовано 10,762 млн грн, з яких освоєно 3,154 млн грн, або 29,3%.
  По інших 3-х об'єктах (КНП «Дунаєвецька ЦРЛ», КНП «Старокостянтинівська ЦРЛ», КНП «Городоцька ЦРЛ») готуються акти виконаних робіт.
Законом України “Про Державний бюджет України на 2020 рік” для Хмельницької області передбачено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на суму 853,9 млнгрн, з них на капітальний, поточний середній ремонти доріг загального користування місцевого значення - 597,7 млн грн та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах - 85,4 млн гривень.
    У цьому році заплановано спрямувати кошти на:
  - капітальний ремонт 1 об'єкта на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення протяжністю 2 км (15,1 млн грн);
  - капітальний ремонт 38 об'єктів на вулицях і дорогах комунальної власності у населених пунктах протяжністю 147482,2 м2(83,7 млн грн);
  - поточний середній ремонт 54 об'єктів на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення протяжністю 135,34 км (582,6 млн грн);
  - поточний середній ремонт 3 об'єктів на вулицях і дорогах комунальної власності у населених пунктах протяжністю 5750 м2(1,7 млн грн).
   Оголошено тендер по всіх 96 об'єктах, з них завершено тендерні процедури щодо 93. Розпочато роботи на 88 об'єктах з капітального та поточного середнього ремонту, з них завершено на 61.
    На 16 вересня 2020 року профінансовано 635,6 млн грн вищезазначеної субвенції, з яких освоєно 525,1 млн грн або 82,6%, у тому числі на виготовлення проєктно-кошторисної документації та аванси на початок робіт з ремонту доріг загального користування місцевого значення - 333,7 млн гривень. За умови сприятливих погодних умов роботи на усіх об'єктах буде завершено до листопада поточного року.
     Підсумовуючи сказане, голова адміністрації Дмитро Габінет зазначив: “Ми всі розуміємо, що правильне використання коштів - це один з головних наших обов'язків. Тому, коли виникає ситуація, що кошти надійшли, але не освоюються і потім повертаються назад до державного бюджету - це не нормальна ситуація. І в першу чергу, якщо говорити про органи місцевого самоврядування, це ваша особиста відповідальність перед виборцями. І зараз ми просто не маємо права зволікаючи і втрачати таке фінансування”.
      Вкотре щодо питання своєчасного та ефективного використання коштів до керівників на місцях звернувся і заступник голови ОДА Сергій Ткачук. Він наголосив, що під особистий контроль слід взяти не тільки питання щодо виконання програми “Велике будівництво”, а й ті проєкти, які реалізуються в області з ДФРР. Посадовець нагадав, що в цьому році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку буде завершено 23 об'єкти, з них 10 включені до програми “Велике будівництво”. І, за його словами, по частині об'єктів рівень освоєння від профінансованих коштів досить низький. Тому, в подальшому під час відбору і визначення фінансування на наступний рік, дана інформація буде братися до уваги.
      Також були розглянуті питання соціального захисту дітей, запобігання дитячої безпритульності у дитячому середовищі та план роботи Хмельницької ОДА  на 4-й квартал 2020 року.
 
 © Чемеровецька районна державна адміністрація, 2007-2020