Публічні документи
 
ІНФОРМАЦІЯ
про систему обліку інформації, якою володіє
апарат Чемеровецької районної державної адміністрації
 
 
Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації, підлягають обов'язковій реєстрації. Для реєстрації документів, що надходять до РДА та надсилаються нею, розпоряджень голови обледержадміністрації в апараті адміністрації застосовуються відповідні підсистеми системи обліку документів: «Вхідні документи», «Вихідні документи», «Облік звернень громадян», «Облік доручень голови», «Облік розпоряджень голови».
Зазначена система дозволяє забезпечити виконання таких функцій:
 - реєстрацію та облік вхідної кореспонденції;
 - реєстрацію та облік вихідної кореспонденції;
 - реєстрацію та облік звернень громадян;
 - реєстрацію та облік розпоряджень голови райдержадміністрації;
 - реєстрацію та облік доручень голови райдержадміністрації;
 - контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, розпоряджень РДА та доручень керівництва РДА;
 - пошук документів за основними реквізитами та ключовими словами.
В апараті райдержадміністрації визначено спеціальне місце для організації доступу запитувачів до системи обліку інформації. Для цього необхідно звернутися до відповідальних працівників загального відділу апарату райдержадміністрації (кабінет 201, контактні телефони (0259 9-10-57).
 © Чемеровецька районна державна адміністрація, 2007-2013