Робота із зверненнями громадян районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування станом на 01.05.2020 року зосереджувалася на неухильному дотриманні вимог ст. 40 Конституції України, п.3, ч.1, ст.25 та ст. 38 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», п. «б» ч.2 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підзаконних нормативно-правових актів та документів.
При роботі із зверненнями громадян не допускалися випадки безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, а на заяви, скарги, усім заявникам надавалися роз'яснення щодо порядку оскарження прийнятих рішень. За звітний період не виявлено фактів порушення термінів розгляду звернень.
Відповідно до п. 6 Указу, чотири рази на місяць проводяться виїзні прийоми громадян, з них двічі головою райдержадміністрації. За звітний період розглянуто 16 звернень на виїзних прийомах громадян.
Відповідно до положення п. 3 Указу, та розпорядження голови райдержадміністрації від 12 березня 2008 року за № 123 «Про утворення районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян» у поточному році проведено 4 засідання даної комісії.
Відповідно до графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації з початку року проведено 4 перевірки стану роботи та організацію контролю за розглядом звернень громадян у виконкомах сільських та селищних рад, а також отримано 2 доповіді структурних підрозділів про стан роботи із зверненнями громадян.
Питання про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації в лютому 2020 року розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації, за підсумками якого прийнято розпорядження голови адміністрації.
З початку року райдержадміністрацією розглянуто 194 звернення громадян (з них: письмових звернень - 167, на особистому прийомі прийнято 11 осіб, на виїзному прийомі - 16 звернень), що на 38,1 відсотка менше ніж у відповідному періоді 2019 року. Повторних звернень не надходило. Надійшло 1 колективне звернення. Всього звернулось 223 осіб.
Кількість звернень одержаних райдержадміністрацією від органів влади вищого рівня становила 105 звернень (54,1 відсотка від загальної кількості звернень), з них: із облдержадміністрації - 1, Хмельницький обласний контактний центр - 9, Кабінету Міністрів України (урядовий контактний центр) - 94, Верховної Ради України - 1, Офіс Президента України - 0.
Найчастіше громадян, які звертаються безпосередньо до райдержадміністрації турбують питання соціального захисту - 85,5 відсотка від усіх питань, що порушувалися. На другому місці - 5,1 відсотка питання комунального та дорожнього господарства, на третьому місці - 5,1 відсотка питання сільського господарства та земельних відносин.
_____________________________________________________________________________________________
Аналіз
письмових звернень громадян до Чемеровецької РДА
станом на 01.05.2020 року
№ п/п
| Назва сільської ради
| Письмові звернення
| В тому числі, звернення на матеріальну допомогу
|
1.
| Вільховецька
| 8
| 2
|
2.
| Вівсянська
| 3
| -
|
3.
| Вишнівчицька
| 19
| 8
|
4.
| Голенищівська
| 2
| 1
|
5.
| Гусятинська
| 5
| 1
|
6.
| Гуківська
| 3
| -
|
7.
| Зарічанська
| 4
| 2
|
8.
| Івахновецька
| 6
| 3
|
9.
| Кутковецька
| 2
| -
|
10.
| Летавська
| 7
| 4
|
11.
| Циківська
| 3
| 1
|
12.
| Юрковецька
| 7
| 6
|
13.
| Чемеровецька
| 71
| 26
|
14.
| Закупненська
| 10
| 4
|
--
| іногородні
| 17
| -
|
Всього 167 58