Соціальний захист населення
 
______________________________________________________________________________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________________________________________________________________________
 
Про зміни у роботі соціального захисту населення
 
    Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року №1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій», розпорядження голови Хмельницької обласної державної адміністрації від 16 січня 2021 року №132/2021-р «Про реорганізацію районних державних адміністрацій Хмельницької області», розпорядження голови районної державної адміністрації від 11 січня 2021 року №1/2021-р «Про реорганізацію структурних підрозділів Чемеровецької районної державної адміністрації» управління соціального захисту населення Чемеровецької районної державної адміністрації Хмельницької області з 01 лютого 2021 року працює у новому форматі:
    - змінена назва управління - Чемеровецький відділ з питань обслуговування громадян, призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальної підтримки пільгових категорій громадян та осіб з інвалідністю управління соціального захисту населення Кам'янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області;
    - прийом документів на соціальні виплати здійснює центр надання  адміністративних послуг Чемеровецької територіальної об'єднаної громади та відповідальні особи в Гуківській та Закупнянській об'єднаних територіаьних громад.
     Всі інші соціальні послуги, які надавало управління в 2020 році залишились і громадяни зможуть їх отримувати у звичному режимі.
 
 
Заступник начальника - начальник
Чемеровецького відділу
управління соціального захисту населення
Кам'янець-Подільської районної державної адміністрації                           Тамара ТРАЧ
 
 
 
 
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Про соціальну допомогу дітям ФОПІВ
   Управлінння соціального захисту Чемеровецької райдержадміністрації повідомляє, що з метою забезпечення додаткових соціальних гарантій в період карантину для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, які мають дітей до 10 річного віку Урядом прийнято Постанову Кабінету Міністрів від 22.04.2020 № 329 «Про порядок виплати допомоги на дітей».
   Допомога призначається на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”   та на один місяць після дати його відміни одному з батьків на кожну дитину до досягнення нею 10 річного віку (включно) у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, і виплачується щомісячно за повний місяць.
Станом на 1 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму на дітей віком до 6 років становить 1779,00 грн., від 6 до 10 років становить 2218,00 грн.
   Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає органу соціального захисту населення заяву  у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі:
   У паперовій формі заявник подає такі документи:
    ·    копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;
    ·    довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
    ·    копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:
    ·    фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім'я та по батькові дитини, прізвище, ім'я та по батькові батьків);
    ·    фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
    ·    фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
    ·    На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім'я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.
   Для інформування громадян, які обиратимуть спосіб подання заяви про призначення допомоги в електронній формі, надаємо посилання на стартову сторінку системи надання послуги з призначення допомоги -https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua.
   Отримувач допомоги на дітей у разі виникнення обставин, які призводять до припинення виплати допомоги, зобов'язаний протягом трьох робочих днів повідомити про це органам соціального захисту населення.
    За більш детальнішою інформацією звертатися за телефоном 9-27-75.
 
Зразок заяви для призначення допомоги:
 
 
 
______________________________________________________________________________________________________________________________________
 
 
Робота управління соціального захисту населення Чемеровецької РДА в період карантину
 
   Управління соціального захисту населення Чемеровецької РДА працює в умовах карантину у звичайному робочому режимі. Призначаються та виплачуються соціальні допомоги,субсидії,пільги та інші виплати, але при цьому обмежений прийом громадян.Документи для призначення соціальних виплат заявники надсилають поштою  на адресу смт Чемерівці вул. Центральна, 61. Консультації надаються за телефонами 9-10-56, 9-22-09, 9-27-75, 9-10-40.
   Протягом останнього періоду до деяких законодавчих актів спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019) було внесено ряд змін. Цими змінами врегульовано питання продовження виплати на період карантину деяких видів державних допомог особам, без заяв та без будь-яких документів.
  Для родин, які отримували державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям, яким вона була призначена раніше, строк виплати продовжується без подання необхідних документів на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, з подальшим проведенням перерахункурозміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі заяви та необхідних документів, поданих після закінчення терміну дії зазначених заходів.
  Для прикладу, якщо родина отримувала вищезазначену допомогу і 6-місячний період її отримання закінчився 31 березня, у квітні допомогу буде продовжено автоматично, але після закінчення карантину родина зобов'язана звернутися до управління соціального захисту населення з заявою та всіма необхідними документами для здійснення перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги.
  Для одержувачів державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю у випадку пропуску, в період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, строку переогляду особою з інвалідністю з дитинства або дитиною з інвалідністю виплата державної соціальної допомоги не зупиняється до закінчення терміну дії зазначених заходів з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі заяви та результатів переогляду особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю, тобто після закінчення карантину здійснюється перерахунок розміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі поданої особою заяви та всіма необхідними документами.
  Для осіб з інвалідністю, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»у випадку пропуску, в період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, строку переогляду особою з інвалідністювиплата державної соціальної допомоги не зупиняється до закінчення терміну дії зазначених заходів з подальшим проведенням перерахункурозміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі заяви та результатів переогляду особи з інвалідністю.
  Строки звернення щодо призначення державної допомоги сім'ям з дітьми для осіб, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», продовжуються на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, та один місяць після дати його завершення.
   Уряд схвалив рішення, відповідно до якого житлові субсидії на наступний період перепризначаються автоматично без звернення громадян.
   А також хочемо повідомити, що в найближчі дні одержувачі державної соціальної допомоги з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю (крім осіб з числа, які одночасно з такою допомогою отримують пенсію у зв'язку з втратою годувальника), одержувачі державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію,та особам з інвалідністю,одержувачі тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату отримають додатково від держави одноразову допомогу в розмірі 1 тисячі гривень.
______________________________________________________________________________________________
 
До   уваги   субсидіантів !!!
    Урядом України прийнято рішення про запровадження з 2019 року двох  механізмів  монетизації субсидії:  безготівковий з 01.01.2019 р. та готівковий з 01.03.2019 р.
                  
ГОТІВКОВИЙ МЕХАНІЗМ
    Суть готівкового механізму полягає у тому, що домогосподарство отримуватиме підтримку від держави у вигляді субсидії готівкою і далі зможе самостійно розраховуватися за фактично спожиті житлово-комунальні послуги, а зекономлені кошти використати на свій розсуд. Таким чином, таке поняття як обов'язковий платіж скасовується.
   Всім громадянам, які звернулися за призначенням житлової субсидії до 31 грудня 2018 року отримають в березні місяці 2019 року готівку для оплати комунальних платежів за лютий місяць 2019 року.
    Якщо заявник на субсидію являється пенсіонером, то субсидійні кошти будуть виплачуватися Пенсійним фондом одночасно з пенсією: кошти принесе листоноша, або кошти будуть зараховані на особовий рахунок в відділенні банку де пенсіонер отримує пенсію.
    У випадку, коли заявник не є пенсіонером, виплата коштів буде здійснюватися Державним ощадним банком. Тому даній категорії громадян потрібно буде звернутися після 12 березня 2019 року до відділення ощадбанку. При цьому при собі мати паспорт та ідентифікаційний код.
    Кожному одержувачу субсидії, якому призначено субсидію до 31 грудня 2018 року, у березні Укрпошта доставить повідомлення про те, скільки і яким чином надійде коштів субсидії для оплати комуналки.
     Отримані субсидійні кошти потрібно обов'язково використовувати для оплати за надані житлово-комунальні послуги. Якщо громадянин має заборгованість із сплати за житлово-комунальні послуги на суму яка перевищує 20 неоподаткованих мінімумів (340грн.) надання житлової субсидії припиняється. Тому оплату потрібно проводити  щомісячно.
 
БЕЗГОТІВКОВА МОДЕЛЬ МОНЕТИЗАЦІЇ
 
     Всі хто звернувся вперше за субсидією з січня 2019 року беруть участь у безготівковій моделі монетизації. Тобто розрахунки за спожиті послуги за цих осіб з підприємствами здійснюватиме Ощадбанк. Вся субсидія буде потрапляти в Ощадбанк  до 5 числа кожного місяця. У банку до цього моменту вже будуть знати суму вашого рахунку за комуналку і будуть направляти гроші постачальникам послуг.
Держава через «Ощадбанк» оплачує кошти в межах виділеної субсидії, а сім'ї вже самі будуть сплачують обов'язків платіж . Субсидіантам буде приходити на мобільні телефони SMS-повідомлення від банку про те, скільки перераховано субсидійних коштів організаціям надавачам послуг.
     Усі зекономлені кошти громадяни отримають готівкою в червні поточного року.
     Таким чином, Урядом буде здійснено пілотування паралельно двох моделей монетизації та за результатами аналізу їх ефективності прийматиметься рішення щодо впровадження однієї з них з травня 2019 року. 
 
______________________________________________________________________________________________
 
 
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ РДА
Хмельницька область, смт. Чемерівці, вул. Центральна 61, 31600
e-mail:
upsznch@ukr.net
телефон: (03859) 9-10-56
Підпорядкованість:
Чемеровецькій районній державній адміністрації , Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації.
 
Розклад роботи управління:
Початок робочого дня      8:00
Обідня перерва               12:00 - 13:00
Кінець робочог дня       17:15
 
Прийомні дні та години:
Громадська приймальня:           щоденно 8:00 - 17:00(без обідньої перерви)
Приймальня начальника 
управління:                                     вівторок-середа 8:00 - 12:00
Заступники начальника               понеділок, четвер, п'ятниця 8:00 - 12:00
управління
 
Вихідні дні:                                       субота, неділя
 
 
 
 
Р О З Т А Ш У В А Н Н Я
СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ТА СПЕЦІАЛІСТІВ УПРАВЛІННЯ
 ПІП
 № каб.
 Телефон
 Посада
 1
 Трач Тамара Віталіївна
 23 каб.
 9-10-56
 Начальник управління
 2
 Шмегельська Наталія Вікторівна
 21 каб.
 2-01-15
 Заступник начальника - начальник відділу державних соціальних інспекторів
 3
 Депутович Світлана Михайлівна
 24 каб.
 2-01-15
 Заступник начальника - начальник відділу праці та соціальних зв'язків
 
 Відділ фінансово-адміністративної  роботи та з питань персоналу
 
 
 
 4
 Біньковська Валентина Володимирівна
 26 каб.
 9-10-56
 Начальник відділу фінансово-адміністративної  роботи та з питань персоналу
 5
 Галак Тетяна Василівна
 22 каб
 9-10-56
 Головний спеціаліст відділу фінансово-адміністративної  роботи та з питань персоналу
 6
 Семенова Анастасія Ігорівна
 26 каб.
 9-10-56
 Головний спеціаліст відділу фінансово-адміністративної  роботи та з питань персоналу
 
 Відділ фінансів
 
 
 
 7
 Радійчук Людмила Олександрівна
 11 каб.
 9-10-40
 Начальник відділу фінансів
 8
 Грудецький Леонід Ігорович
 9 каб.
 9-10-40
 Головний спеціаліст відділу фінансів
 9
 Стойко Ірина Миколаївна
 11 каб.
 9-10-40
 Головний спеціаліст відділу фінансів
 10
 Курій Тетяна Дмитрівна
 11 каб.
 9-10-40
 Головний спеціаліст відділу фінансів
 
 Відділ праці та соціальних зв'язків
 
 
 
 11
 Джупінас Лідія Іванівна
 27 каб.
 9-10-56
 Головний спеціаліст відділу праці та соціальних зв'язків
 12
 Маліновська Оксана Петрівна
 27 каб.
 9-10-56
 Головний спеціаліст відділу праці та соціальних зв'язків
 
 Відділ прийому громадян
 
 
 
 13
 Бернацька Галина Станіславівна
 4 каб.
 9-27-75
 Начальник відділу прийому громадян
 14
 Гончар Світлана Миколаївна
 2 каб.
 9-27-75
 Головний спеціаліст відділу прийому громадян
 15
 Красота Ніна Вікторівна
 1 каб.
 9-27-75
 Головний спеціаліст відділу прийому громадян
 16
 Топольніцька Марія Анатоліївна
 3 каб.
 9-27-75
 Головний спеціаліст відділу прийому громадян
 17
 Пахно Таїсія Василівна
 3 каб.
 9-27-75
 Головний спеціаліст відділу прийому громадян
 18
 Фурман Ліна Володимирівна
 2 каб.
 9-27-75
 Головний спеціаліст відділу прийому громадян
 
 Відділ обробки документів
 
 
 
 19
 Харкавлюк Оксана Іванівна
 4 каб.
 2-0-14
 Начальник відділу обробки документів
 20
 Мельник Наталія Петрівна
 5 каб.
 2-0-14
 Головний спеціаліст відділу обробки документів
 21
 Приймак Олена Анатоліївна
 5 каб.
 2-0-14
 Головний спеціаліст відділу обробки документів
 22
 Кіпа Світлана Анатоліївна
 5 каб.
 2-0-14
 Головний спеціаліст відділу обробки документів
 23
 Блонська Наталія Михайлівна
 5 каб.
 2-0-14
 Головний спеціаліст відділу обробки документів
 24
 Беднар Галина Петрівна
 5 каб.
 2-0-14
 Провідний спеціаліст відділу обробки документів
 
 Відділ виплати та забезпечення
 
 
 
 25
 Осика Інна Григорівна
 7 каб.
 9-22-09
 Начальник відділу виплати та забезпечення
 26
 Пастух Марія Йосипівна
 7 каб.
 9-22-09
 Головний спеціаліст відділу виплати та забезпечення
 27
 Гладиш Вікторія Василівна
 7 каб.
 9-22-09
 Головний спеціаліст відділу виплати та забезпечення
 28
 Бабіна Світлана Володимирівна
 7 каб.
 9-22-09
 Провідний спеціаліст відділу виплати та забезпечення
 29
 Стрельчук Оксана Олександрівна
 7 каб.
 9-22-09
 Провідний спеціаліст відділу виплати та забезпечення
 
 Відділ державних соціальних інспекторів
 
 
 
 
30
 Гаєвська Наталія Олександрівна
 10 каб.
 9-10-40
 Головний державний соціальний інспектор
 31
 Лук'янова Ірина Валеріївна
 10 каб.
 9-10-40
 Державний соціальний інспектор
 
 Сектор забезпечення виконавчої діяльності управління
 
 
 
 32
 Лихо Павло Олександрович
 27 каб.
 9-10-56
 Завідувач сектору забезпечення виконавчої діяльності управління
 33
 Гладиш Володимир Віталійович
 27 каб.
 9-10-56
 Головний спеціаліст сектору забезпечення виконавчої діяльності управління
 
 
 
 
Правовий статус управління
 
 
Управління соціального захисту населення Чемеровецької райдержадміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом Чемеровецької райдержадміністрації, що утворюється головою Чемеровецької райдержадміністрації  , підзвітним і підконтрольним голові Чемеровецької райдержадміністрації та Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної адміністрації.
Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики та Департаменту соціального захисту населення, розпорядженнями голови районної   адміністрації , а також положенням про управління.
 
Основними завданнями управління є:
 
-забезпечення на території району реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості, трудової міграції, пенсійного забезпечення, соціального захисту та соціального обслуговування населення, в тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,учасники антитерористичної операції а також ведення обліку осіб, що мають право на пільги за соціальною ознакою;
 
-забезпечення регулювання регіонального ринку праці шляхом розроблення та реалізації територіальних програм зайнятості населення, здійснення інших заходів щодо поліпшення ситуації на цьому ринку;
 
-удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками, іншими об'єднаннями громадян та організаціями роботодавців
.
 
- забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім'ї, попередження насильства в сім'ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, оздоровлення та відпочинку дітей, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;
 
- призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
 
- розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;
 
- забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури.
 
До складу управління, згідно структури, входять - 7 відділів та
1 сектор.

 
Відділ фінансово-адміністративної роботи та з питань персоналу
Дні прийому відвідувачів :
 
Понеділок з 8.00 до 17.15
Середа з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
 
Основними завданнями відділу є:
 
-забезпечення правильної організації бухгалтерського обліку згідно інструкції по бухгалтерському обліку та відповідними вказівками з цього питання;
 
- облік надходжень та видатків коштів на виплату  допомог та компенсацій;
 
- складання та ведення кошторису управління по загальному та спеціальному фондах;
 
- своєчасне складання штатного розпису управління та ведення додатків до нього;
 
- нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, грошової допомоги при виході у відпустку та на вирішення соціально - побутових питань працівникам управління;
 
- своєчасне проведення розрахунків по виплаті заробітної плати, лікарняних, відпускних, оздоровчих;
 
- своєчасне оформлення банківських документів ( підготовка заявок на відкриття та закриття рахунків, підготовка карток із зразками підписів начальника та бухгалтера, підготовка платіжних поручень, відомостей на отримання заробітної плати);
 
 - своєчасне упорядкування меморіальних ордерів, документів, виписок із банківських установ;
 
 - своєчасне ведення головної книги управління та книг касових та фактичних видатків;
 
 - своєчасно готує акти на списання матеріальних цінностей використаних в процесі роботи ;
 
- своєчасно готує та подає рапорти про використання теплопостачання, енергопостачання та водопостачання організаціям надавачам послуг;
 
-складання і подання в установлені строки бухгалтерської та статистичної звітності, в органи пенсійного фонду та податкової інспекції;
 
- облік виконання кошторису видатків на утримання апарату управління  соціального захисту населення відповідно до плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;
 
- реалізація державної політики у сфері державної служби та з питань кадрової роботи;
- здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
- задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання;
- прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар'єри, забезпечення їх безперервного навчання;
- документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин.
 - забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в управлінні  соціального захисту  населення, разом з іншими відділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить начальнику  управління   соціального захисту  населення  пропозиції щодо її вдосконалення;
 - веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців;
  - вивчає разом з іншими відділами  особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в управлінні   соціального захисту  населення, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та проходженням державної служби, ознайомлює із Загальними правилами поведінки державного службовця, контролює добір і розстановку кадрів в управлінні   соціального захисту  населення ;
 - приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
 - розглядає та вносить начальнику  управління   соціального захисту  населення  пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах державних службовців, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
 - готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників управління    соціального захисту  населення ;
 - планує з урахуванням індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результативності роботи державного службовця, періодичне переміщення його по службі в  управлінні   соціального захисту  населення, а також переведення до іншого державного органу чи в іншу місцевість за його згодою;
 - оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним службовцям, вносить про це записи до трудових книжок;
 - обчислює стаж роботи та державної служби, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників управління;
 - розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік;
 - у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов'язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;
 - своєчасно готує документи щодо продовження терміну перебування на державній службі та призначення пенсій працівникам;
 - здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
 -оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
 - контролює розроблення посадових інструкцій у відділах управління   соціального захисту  населення;
 - забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів;
 - разом з іншими відділами  здійснює контроль в управлінні   соціального захисту населення  за дотриманням Закону України "Про державну службу" та інших актів законодавства з питань кадрової роботи та державної служби;
 - забезпечує планування службової кар'єри та аналізує ефективність роботи персоналу;
 - здійснює   заходи   щодо ведення  комп'ютерного обліку електронних особових справ державних службовців першої-сьомої  категорії,  використання  його  даних  у межах    повноважень  управління  соціального захисту населення, супроводження  і  зберігання  відомостей  для  формування   єдиної комп'ютерної системи "Кадри" та своєчасної підготовки і подання до районної  державної  адміністрації  необхідної інформації;
  - здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (декларування доходів);
  - розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз'яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції кадрової  служби; 
  - проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;
  - відповідає за звернення громадян в управлінні, оформляє реєстраційні картки;
 
  - приймає, реєструє кореспонденцію і направляє її у відділи та сектори управління;
 
  - відповідно до резолюцій начальника управління передає документи на виконання;
 
  - відправляє відповідну документацію адресатам;
 
  - веде облік отриманої і відправленої кореспонденції, систематизує й зберігає документи поточного архіву;
 
  - розробляє та упорядковує номенклатуру справ управління, готує і здає до архіву ;
  - забезпечує зберігання службової документації;
 
 
 
Відділ прийому громадян
 
 
-   
-    Прийом відвідувачів з 8.00 до 17.15 щоденно
П»ятниця з 8.00 до 16.00
Відділ працює без обідньої перерви
 
Основними завданнями відділу є :
-забезпечення реалізації державної політики з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, з питань надання державних   соціальних допомог, компенсацій та пільг,
-забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про         соціальний захист населення, що потребують підтримки;
-надання  відвідувачам Приймальні першу інформацію з питань надання соціальної допомоги і соціальних послуг (хто має право на призначення допомоги, які документи потрібні подати, куди потрібно звернутися з того чи іншого питання, в які години працює Приймальна, де одержати певну довідку, консультацію і т.ін.);
-проведення  попереднього запису відвідувачів на прийом;
-організація роботи по прийому документів  всіх видів соціальних допомог: державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком  медичного закладу потребує постійної стороннього догляду на догляд за ним, соціальні допомоги дітям -інвалідам та інвалідам з дитинства, субсидія на відшкодування витрат на оплату ЖКП, субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, компенсаційної виплати з надання соціальних послуг, державної соціальної допомоги особам які не мають права на пенсію та інвалідам, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за пристарілим який досяг 80 річного віку;
-організація роботи по прийому документів для введення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України;
-організація роботи по прийому документів для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення;
- організація роботи по прийому документів для виплати матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим громадянам, для забезпечення пільгових категорій населення путівками на санаторно-курортне лікування, для виплати компенсації на транспортне обслуговування, для забезпечення інвалідів спецавтотранспортом, для встановлення статусу ветеранів війни;
-організація роботи по прийому документів для включення до Єдиного реєстру пільговиків для виплати пільговим категоріям населення на придбання твердого палива та скрапленого газу в готівковій формі, для відшкодування на бензин особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
-організація роботи по працевлаштуванню інвалідів та навчання інвалідів;
-реєстрація заяв громадян на обслуговування територіальним центром;
-організація роботи по видачі направлення громадянам на встановлення групи інвалідності;
-вдосконалення форм та методів надання соціальних допомог в рамках Єдиної технології прийому громадян
-надання громадянам соціальної підтримки за принципом «єдиного вікна» та виїзної роботи «мобільного соціального офісу»
 
 
 
 
 
 
 
Відділ обробки документів
Дні прийому відвідувачів :
 
Понеділок з 8.00 до 17.15
Середа з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
 
 
Основними завданнями відділу є :
 
Організація роботи по по призначенню всіх видів соціальних допомог та пільг:
 
- державної допомоги сім'ям з дітьми;
 
- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям;
 
-  щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду на догляд за ним; соціальні допомоги дітям -інвалідам та інвалідам з дитинства;
 
- субсидії на відшкодування витрат на оплату ЖКП, субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
 
- компенсаційної виплати з надання соціальних послуг;
 
- державної соціальної допомоги особам які не мають права на пенсію та інвалідам;
 
- щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за пристарілим який, досяг     80 річного віку
-грошова допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання,в тому числі на оплату ЖКП;
 
-тимчасова допомога дітям,батьки яких ухиляються від сплати аліментів;
- введення данних до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України;
-видання направлення для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення;

-формування бази отримувачів допомог та пільг;
 
-розрахунок розмірів допомог та пільг і визначення термінів їх надання.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Відділ виплати та забезпечення
 
Дні прийому відвідувачів :
 
Понеділок з 8.00 до 17.15
Середа з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
 
Основними завданнями відділу є :
 
- організація роботи по виплаті державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;
 
- організація роботи по виплаті державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд;
 
- організація роботи по виплаті щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;
 
- організація роботи по виплаті одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня";
 
- організація роботи по виплаті одноразової грошової допомоги до 5 травня;
 
- організація роботи по виплаті одноразової матеріальної допомоги інвалідам, які перебувають на обліку;
 
- організація роботи щодо видачі пільгових посвідчень;
 
-організація роботи по виплаті одноразової матеріальної допомоги
  інвалідам, які перебувають на обліку;
 
-організація роботи по виплаті пільг та субсидій на тверде палево та скраплений газ;
 
-організація роботи з учасниками атитерористичної операції щодо забезпечення їх направленнями до реабілітаційних установ для                           проходження психологічної реабілітації; 
 
 
-   
 
 
-організація роботи з учасниками атитерористичної операції щодо соціальної та професійної адаптації;
-   
-   
-   
-   
-організація роботи щодо взяття на облік учасників атитерористичної операції щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням;
 
 
-формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
 

 
Відділ фінансів
Дні прийому відвідувачів :
 
Понеділок з 8.00 до 17.15
Середа з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
 
 
Основними завданнями відділу є:
 
-здійснення видатків по виплаті соціальних допомог, пільг, субсидій, компенсацій;
 
-забезпечення правильної організації бухгалтерського обліку згідно інструкції по бухгалтерському обліку та відповідними вказівками з цього питання;
 
-облік надходжень та видатків коштів на виплату соціальних допомог, пільг, субсидій, компенсацій;
 
-своєчасне проведення розрахунків, що виникають у процесі використання коштів на виплату допомог з підприємствами та установами;
 
- реалізація соціальної політики державної підтримки  багатодітних сімей , внутрішньо переміщених осіб в Україні;
 
 
-складання і подання в установлені строки бухгалтерської звітності;
 
-облік виконання кошторису видатків на усі види соціальних допомог відповідно до плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ.
 
-забезпечення стабільного функціонування інформаційної системи управління;
 
-здійснює постійний контроль за своєчасним і правильним;  
       
-оформленням документів та законністю проведених операцій;
 
-здійснює  контроль за правильним і економним      витрачанням коштів за їх цільовим призначенням згідно з затвердженими заявками, кошторисами видатків з урахуванням внесених в установленому порядку змін;
 
-застосовує сучасні види обчислювальної техніки при виконанні обліково-обчислювальних робіт.
 
Відділ державних соціальних інспекторів
Дні прийому відвідувачів :
 
Понеділок з 8.00 до 17.15
Середа з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
 
 
 
Основними завданнями відділу є:
 
- перевірка достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан громадян, що звертаються за призначенням державної соціальної допомоги;
 
- проведення  вибіркових перевірок особових справ одержувачів державних соціальних допомог;
 
- контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям;
 
- контроль правильністю надання допомоги на дітей одиноким матерям, яка призначається з урахуванням доходу сім'ї;
 
- контроль  правильністю надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги;
 
- проводення обстеження щодо підтвердження  факту догляду за  інвалідами I групи, а також за престарілими, які досягли 80-річного віку;
 
- проводення обстеження сімей щодо підтвердження  факту спільного проживання з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу та догляду за ним.
 
- формування запитів до територіальних органів ДФС, Державтоінспекції, Держфінінспекції, Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру, Пенсійного фонду України, територіальних органів ДМС, реєстраційних служб, що проводять реєстрацію прав на нерухоме майно, бюро технічної інвентаризації, відділів державної реєстрації актів цивільного стану, органів охорони здоров'я, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також навчальних закладів, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, для отримання інформації, необхідної для перевірки достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням державної соціальної допомоги;
 
- складання актів за підсумками перевірок з висновками щодо правильності призначення державної соціальної допомоги;
 
-здійснюють моніторинг призначення  державної соціальної допомоги і проводять аналіз причин порушення законодавства з питань надання державної соціальної допомоги;
 
 
-підготовка документів на комісію з конфліктних ситуацій щодо призначення державних соціальних допомог та субсидій;
 
-підготовка документів на комісію з питань відновлення (призначення) усіх соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Відділ праці та соціальних зв'язків
 
Дні прийому відвідувачів :
 
Понеділок з 8.00 до 17.15
Середа з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
 
Основні завдання відділу:
- забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;

 
- координація заходів щодо забезпечення відповідними структурними підрозділами райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, профспілковими організаціями виконання заходів регіональної програми зайнятості населення;
 
- участь у розробленні та реалізації програми соціально-економічного
розвитку району та регіональної програми зайнятості населення;

 
- проведення своєчасного та якісного розгляду звернень від органів
виконавчої влади, народних депутатів, громадських об'єднань, громадян, підприємств, установ і організацій з напрямків діяльності відділу.
- у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості
населення забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;

 
- здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;
 
- забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;
 
- розробляє (бере участь у розробленні) територіальну програму зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
 
- сприяє проходженню альтернативної (невійськової) служби;
 

 
 
 
Cектор забезпечення виконавчої діяльності управління
Дні прийому відвідувачів :
 
Понеділок з 8.00 до 17.15
Середа з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
 
Основними завданнями сектору є:
- нагляд за правильністю застосування законодавства при призначенні (перерахунку) пенсій здійснюється шляхом перевірок матеріалів пенсійних справ, щодо яких органами Пенсійного фонду України прийнято рішення про призначення (перерахунок) або відмову в призначені (перерахунку) пенсій та відстрочку часу призначення пенсії.
 
-  у ході здійснення нагляду перевіряється відповідність прийнятого рішення про призначення, відмову у призначенні та відстрочку часу призначення пенсії законодавчим та нормативно-правовим актам, дотримання установленого законодавством порядок оформлення документів для призначення пенсій;
 
- нагляд за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення пенсій проводиться:
а) перевірка правильності нарахування та складання документів для виплат пенсій через підприємства, установи, організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій;
б) перевірка виплат пенсій за разовими дорученнями при зміні місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та в інших випадках;
в) перевірка правильності виплати пенсій особам, які перебувають на повному державному утриманні;
г) перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій;
д) перевірка правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у звязку зі смертю пенсіонера.
-   організовує та бере участь у забезпеченні правильного застосування законодавства         в УСЗН, у представленні інтересів управління в судах;
 
-  перевіряє відповідність законодавству проектів наказів, що подаються на підпис начальнику
УСЗН, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів;
 
-  переглядає разом із структурними відділами УСЗН нормативно-правові акти та інші документи з питань, що належать до його компетенції, з метою приведення їх у відповідність із законодавством;
-  інформує керівника УСЗН про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;
-  вносить керівникові УСЗН пропозиції щодо подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію в порядку, визначеному  Мін'юстом;
- разом із заінтересованими відділами УСЗН узагальнює практику застосування законодавства у відповідній сфері, готує пропозиції щодо його вдосконалення, подає їх на розгляд керівника УСЗН для вирішення питання щодо підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, внесення їх в установленому порядку до державного органу, уповноваженого приймати такі акти;
-  розглядає проекти нормативно-правових актів та інших документів, які надійшли для погодження, з питань, що належать до компетенції УСЗН, та готує пропозиції до них;
-  організовує роботу, пов'язану з укладенням договорів, бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів УСЗН, а також погоджує (візує) проекти договорів;
-  організовує претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням;
-  аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності відділами УСЗН, готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень та бере участь в організації роботи з відшкодування збитків;
-  веде облік актів законодавства і міжнародних договорів України, забезпечує підтримання їх у контрольному стані та зберігання;
-  здійснює заходи, спрямовані на підвищення рівня правових знань працівників УСЗН;
розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;
-   забезпечує в установленому порядку представлення інтересів УСЗН в судах та
інших органах.
-  забезпечує ефективну взаємодію місцевих органів виконавчої влади, центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді в плані запобігання і протидії насильства в сімї.;
 
-  забезпечує підвищення рівня інформованості населення щодо засобів і методів, які використовуються торговцями людьми, шляхом організації та здійснення інформаційно-просвітницьких заходів;
 
- координує, контролює та забезпечує у межах своїх повноважень виконання державних цільових програм з питань сім'ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім'ї та протидії торгівлі людьми.
 
-  реалізація гендерної політики в Україні та співпраця з громадськими організаціями, надання пропозицій для виконання програм забезпечення рівних можливостей жінок і чоловіків;
 
-  вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
 
 
 
 © Чемеровецька районна державна адміністрація, 2007-2018